28 Ekim 2007 Pazar

ÇİÇEKLERİN DİLİ

AÇELYA Nefse hakimiyet

AÇELYA(Hint) Gerçek şu ki her şey bitti...
ADAÇAYI Eşler arasında: "Biz iyi bir aileyiz" mesajı.

AĞLAYAN GELİN İsyan
AKASYA(Pembe veya Kırmızı) Güzellik,zarafet ve incelik...

AKASYA(Beyaz) Dostluk

AKASYA(Sarı) Platonik aşk...İsimsiz aşık.

ALTIN KADEH Umut

ANANAS Sen kusursuz birisin

ANEMON Gençlik
RDIÇ Seni koruyacağım

BADEM Aşkımızın sürmesini ümit ediyorum

BİBERİYE Anma

ÇAN ÇİÇEĞİ Aşkımıza sadakatle bağlıyım

ÇİN GÜLÜ Zarif ve çok güzelsin

ÇUHA ÇİÇEĞİ Çok güzelsin

DEFNE Terfi eden kişilere gönderilir."Şan,ün" anlamını taşır.

EĞRELTİ OTU Samimiyet

ERİK Sözüme sadık kalacağım

FESLEĞEN İyi dilekte bulunmak için.

FINDIK Barışmak istiyorum

FREZYA Suçsuzluk

FULYA Unutma...
RDENYA Beni unutma,gerçek aşkımsın

GELİN EL ÇİÇEĞİ Mutlu olabiliriz

GERBERA İyimser

GLAYÖR(Beyaz) Dostluk

GLAYÖR(Kırmızı) İstek

GLAYÖR(Pembe) Zarafet

GLAYÖR(Sarı) Kıskançlık

GLAYÖR(Mor) İnanç

GÜL Sevgiyi ifade eder.

GÜL(Pembe) Gönlüm sende..."Arkadaşımsın"

GÜL(Kırmızı) Aşk...

GÜL(Beyaz) Masumiyet

GÜL(Kırmızı-Beyaz) Birliktelik isteği

GÜL(Sarı) Sıcak sevgi

GÜL GONCASI(Kırmızı) Genç ve güzelsin

HANIMELİ Sana olan bağlılığım sonsuza kadar sürecek

HERCAİ MENEKŞE Beynimi işgal ediyorsun...
IHLAMUR Evli çiftler için "Seni seviyorum" anlamını taşır.
İRİS Hatıra,zarafe
KAKTÜS İçtenlik..."Aşkımız için zorluklara katlanmalıyız"
KAMELYA Mağrur..."Kusursuz bir aşıksın"
KARAÇALI Dostluğumuz uzun ömürlü olsun
KARANFİL Kişinin kendine olan saygısını ifade eder.
KARANFİL(Beyaz) Temizlik, saflık
KARANFİL(Koyu kırmızı) Kalbimi kırdın

KARANFİL(Pembe) İçtenlik...
KARANFİL(Kırçıllı) Üzgünüm ama bitmek zorunda
KARANFİL(Sarı) Hüzün...
KRİZANTEM(Beyaz) Sadakat...
KRİZANTEM(Kırmızı) Sessiz istek
KRİZANTEM(Mor) Burukluk
KRİZANTEM(Sarı) Karşılıksız sevgi
LALE Aşkı ifade eder.

LALE(Kırmızı) Seni seviyorum...
LALE(Alacalı) Gözlerin çok güzel
LALE(Sarı) Gerginlik...
LALE(Beyaz) Saflık, temizlik
LALE(Pembe) Anlayış
LEYLAK(Beyaz) Hoş ve namuslu birisin
LEYLAK(Mor) Sana ilk görüşte aşık oldum
LİLYUM Güven
MARGARİT Bolluk, sıhhat
MENEKŞE Alçak gönüllülüğü ifade eder.
MENEKŞE(Mavi) Sana sadık kalacağım
MENEKŞE(Mor) Düşüncelerimi zaptettin
MELEK OTU İlham kaynağımsın
MERSEDES GÜLÜ Melankoli
MERSİN AĞACI Çok mutluyum,çünkü seni seviyorum
MİMOZA Fazla alıngansın
NANE Sana karşı içimde sıcak hisler besliyorum
NERGİS Saygılarımla
NİLÜFER Gelecek yenileme
ORKİDE Mağrur, gururlu...
ÖKSEK OTU Sorunların üstesinden geleceğim
PAPATYA Temiz bir kalbin simgesi
PAPATYA(Bahçe) Fikirlerini paylaşıyorum
PELESENK Sabırsızlık...
PETUNYA Umudunu yitirme
PORTAKAL Karşılıklı aşk
REZEN Övgüye değer
SARDUNYA İçin rahat olsun,her zaman yanındayım
SARMAŞIK Aşkıma sadığım
SEDİR YAPRAĞI Senin için yaşıyorum
STERLİÇA Sıcak sevgi
SÜSEN ÇİÇEĞİ Sana bir haberim var
YASEMİN Güzelsin

YENİ BAHAR Acını paylaşıyorum

ZAMBAK(Sarı) Seni neşeli ve nazik buluyorum

ZEYTİN Barışalım

Hiç yorum yok: